.:Followers That Cheer Up My Blog~~

21 Dec 2014

Kereta paling sesuai untuk laki bini....

Assalamualaikum. ..
Keh3... tah ada orang baca ker tak...
itsokei... it is something for me to reread....
To keep smile...

Kali ni nak cerita kisah cinta kami yang pelik...
Blueeeks... muntah!!!
Whatever... Hahaha...

Korang laki bini ada kereta idaman tak...
Kompem ada kan....
So us...

Sebenarnya banyak dalam list...
Tapi satu yang saya rasa... 
Saya nak sangat....
For my husband is.....
.......
.....

A tow truck!

What?
Sweet  tau uols....

Ekceli, the husband selalu sangat datang to the place, where the wife is there...
Kalau habis keje awal, rajin je jenguk the wife...
At the end, balik asing2....
Takkan nak tinggal je my car aite..

Oh, I hate that...


So, kat sinilah gunanya tow truck....
The husband drive...
The wife kat sebelah...
The other car masih boleh bawak balik...

Sweet kan...

Niat hati...
Mau macam ni....


Bajet tak kencang....
Gini pon ok....



Tak pon standard jerla....

Hehehhehe...
Cinta gila but sweet enuff for me n him...


0 801 terlepas cakap!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...