.:Followers That Cheer Up My Blog~~

25 Jun 2015

Blog dari peti besi...

Bismillahirahmanirrahim...

ASSALAMUALAIKUM...

Its a bit weird to write or type on this blog again...
Its been a long long time I kept in silence mode. As your phone during the meeting ..
Firstly , at the age of 29, with 0-reader, (if you are reading this, I'm lucky to have u as a reader...) it's weird to keep mumbling here, become a blogger, kononnya...
And the worst part is, how to ganti nama diri which suitable buat myself, is it me? Is it Kyra? Is it saya, aku, or what...

I think, I would love to use "kami", kata ganti diri pertama bagi diri untuk orang Kedah yang menggantikan saya...
Boleh jugak teguhkan jatidiri Hijau Kuning kan...
Sesuai ka? Pakai jerla dulu, we'll see the progress...
So kalau ada any reader, (tu pon kalau ada ) yang miss this part, he or she will be a bit lost...

Kenapa blogging semula?
Perasan muda ke...
Nope, It's my passion actually, suka mengeluarkan kata2 secara oral, mahupun secara bertaip...
Dulu suka mengomel dekat fb, negatif positif, semua ada...
Tapi sejak akhir2 ni, turn on yang positif sahaja, sebab kami cuma nak sebarkan benda yang baik2 sahaja...pupuk benda2 yang baik... bukan lagi influence orang dengan aura2 negatif seperti berpeluh, eh.. mengeluh..

Besides, husband said I'm good at writing... He do clear with his lady. Padanla sekolah rendah dulu menang pertandingan mengarang.... Sebab itu memang my best skill, hahahaha perasan sat no...

So hope boleh consistent menaip, supaya banyak benda positif dapat dikongsi bersama... Tak tahulah berapa lama... kan...

OK, love uols readers...  Hahahahha, imagine that I do have 2000000 readers... Berangan jerla!!!

1 801 terlepas cakap!!:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

xpa. take ur time. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...