.:Followers That Cheer Up My Blog~~

7 Aug 2011

SURPRISE SUNDAY!!

Selalu korang letak wordless wednesday kan...
Skang Kirah nak letak surprise Sunday~
Hahaha, Suke hati Kirah jer...
Dok di Kulai, Johor ni, banyak yang Kirah jumpa kat Baling, tapi tak jumpa kat sini...
Ada satu kuih ni, tak pernah jumpa lagi kat Kulai ni...
So sapa tahu, boleh namakan yer...
Kirah pon tak pernah tahu... Semalam, kol abah, explen rupa, abah gtau nama....
baru Kirah tau...



Grab kat mamawandiha.blogspot.com
Petang ni, nekad nak buat... Hoyeaay!! Sapa nak boleh tempah...
Tengok apa Kirah buat petang kelmarin... ( Kedah cakap kelmarin, maksudnya yesterday, orang sini cakap semalam..., Kalau semalam, maksudnya last night, orang sini cakap tadi malam... So jangan salah faham yer~)
Cer tengok!!

Buah melaka.. Kaler biru cyan and pink!! Hahahaha~~ Sengal kan?

9 801 terlepas cakap!!:

mOnaLieXa said...

saye nk tempah 1pinggan!

mOnaLieXa said...

saye nk 1 pinggan!!

schakeyra said...

pinggan ajer, kan?

cik_azie said...

suker kuih lipat huhu..a'ah org kedah ckp kelmarin, yesterday..ms mula2 dok kl bile sebut kelmarin rmai yg confuse huhu. xnk share rsipi ker???

schakeyra said...

cik azie: haah, masih tunggang terbalik lagi bahasa bila dok tempat orang... Aah nak share resepi, next post.. tunggu Kirah wat dulu, hehehe~~

imHepPie said...

sukati ja wat kaler macam2...hilang keaslian

shila said...

as salam... ni mrsti kuih yg kat dalam ada sagu tu ek...
kalau kuih tu memang tak der lah kat sini...
akak pun buat sendiri bila rasa nak makan...

schakeyra said...

imheppie: hahahha inovasi... Tapi kalau nak makan sendiri, memang pakai kaler hijau... kaler hijau lum beli, ni ptg baru nak beli...

schakeyra said...

kak shila: kuih yang hijau kuning tu, dalam dye ada macam kastad kaya... hahahah memang takdak sini.. nk try buat tgok~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...