.:Followers That Cheer Up My Blog~~

6 May 2010

Belen/balance - Aksi terlampau tertapau~

Ingat lagi, kecik2 dulu, beli burung ni, kagumnya dia tak jatuh walaupun paruh dia saja tersangkut... Mana nak cari ni??

Okey, lupakan pasal burung, berbalik kepada kisah bosan aku...

Aku suka sukan since aku darjah satu, mungkin jugak lebih awal...
Especially tengok rempit-rempit... I mean rempit kaki la... Atau mudah kata, acara lari-lari.

Tapi seriusly, aku memang tak pernah kurus untuk itu, makanya termasuklah aku kepada sukan2 yang tak payah lari2..
Macam biasa, tarik tali, lontar peluru, lempar cakera, lompat-tak jauh...(lompat-tak-jauh ni,, wujud ker?)
Kalau game, biasanya keeperla.. nak jadi penyerang, lari tak masyhuk, lemak bersepah...
Plus abah cakap: kalau aku jadi keeper, boleh menang pasukan aku sebab bila aku dok je depan gol, dah penuh satu gol... Hebat...
Kalau keeper hoki, team mate hoki akan kata, baring jer, kompem bola tak masuk... (rindu nak main hoki)

Hari ni dalam sejarah, aku main futsal, julung2 kalinya.. Memang tak pernah...
Penat tahap gaban..
Gaban pon tak penat cam aku...

Sambil main, aku perati orang dok main..
Apasal aku asyik jatuh jer ni..




Dan untuk pertama kalinya, aku baru sedar, aku sebenarnya bermasalah dari segi keseimbangan...

Sebab tu main apa pon, mudah sangat aku jatuh...
Pakai kasut flat pon selalu jer terpelecok...
Cuba suruh aku meniti atas titi batang kelapa ker (kalau masih wujud la spesis titi camni)
kompem aku tak berani, senang jer aku jatuh...

Yeay, aku dah tahu, aku ni tak seimbang..
Aikks, cam pelik jer, patutkah aku menge"yeay"kannya???


Layan gambar lucah seround pasal 'balancing'. Underage, jangan tengok!!
..
..
..
..
..
..


..
..
..
..
..


..
..


..
..



NOTAKECIKSANGAT: Balance bukan belan, okay?

3 801 terlepas cakap!!:

Totin Jamain said...

eh burung tuuuu
ahhahahaa tula dulu i pon jakun dengan burung tu!!

Totin Jamain said...

I setuju sangat apa you cakap. It's not easy to like someone, to fall for someone. To forget someone. IT'S NOT EASY.

"So, bila chance datang, kena la grab, so takda la nanti menyesal kan. "

Macam tu lah I pegang sekarang. Mana tahu yang di depan mata itu Tuhan dah bagi untuk I for future? Haih life is so complicated.

imHepPie said...

eh belikan burung tu!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...