.:Followers That Cheer Up My Blog~~

3 May 2010

Aku dan sesuatu~


Mood berubah, makanya mode tulisan juga berubah... Biasa Trebuchet dah jadi Helvetica~


Actually, julung2 kalinya aku gunakan laptop orang lain untuk post entry ni.. Thanx to my so-manja-n-comey housemate Miss Am... Dak yang drive kereta Hyundai Matrix yang sangatla baik, manja and sangat sempoi... 

So far tak ada benda pon nak taip, saja jer, tangan menggatal nak menaip walhal buku anak2 murid aku bertimbun-timbun yang perlu ditanda... haish..

Ok,this topic sebenarnya nama my sissy blog... Aku harap my sissy akan updet blog dia since dia telah merampok berukben dan kamera aku... huahuahua...
Rindu nak balik Baling~
NOTAKECIKSANGAT: Tiada

1 801 terlepas cakap!!:

imHepPie said...

i will...cuma lmbt sket ja hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...