.:Followers That Cheer Up My Blog~~

8 Apr 2010

Raba atau Dera?

Fuh... Tiup sket.... Berdebu jadinya... Lama sungguh aku tak buang masa kat sini..


Sedeyh btul hati.. 
Kenapala anak murid aku selalu jer tak bawak buku...
Kalau tak datang angin, takper la.... 
Mau aku berangin, berasapla satu kelas...


Tadi aku memang bengang gila..
Pukul2 tak jalan pon... Walaupon aku pukul atau cubit yang macam menyakitkan jugak,
Dorang wat bodo jer.. Gelak2 lagi...
tapi jarang sangat aku wat camtu... Aku tak suka... kesian dorang...
Hari ni, mula-mula pukul tak jalan, aku amik buku tulis, aku pukul kat kiri kanan dorang 3 kali... Tak sakit pon... Tapi aku jer nampak cam org gile.. sian!!
Last, aku pegang both pipi dye ngan tangan.. aku tanya..
Mak ayah awak keje ape...
Nape awak tak nak wat keje...
awak tak kesian ker mak ayah awak...
Baru bergenang air mata...
Insap seminit, esok, nanti I cek semula~~


Sedeh!! Aku kesian kalau aku pukul budak!!!!!!! Huhuhu, teringat plak, Guru Besar kata: kalau pukul kuat, itu dera namanya, kalau perlahan, itu raba!! Haish~~

2 801 terlepas cakap!!:

mmk said...

hahahahha,lawaknya ayat guru besar tue..sempoi sungguh guru besar hang noo.~ =)

SCHAKEYRA said...

Hahahha, memang pon.. itu hakikatnya, espeseli kalau cegu laki ngan murid pompuan...

tapi tak jalan pon!! haish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...