.:Followers That Cheer Up My Blog~~

1 Apr 2010

.:Aku Mula CURANG

Korang nak kata aku jahat ke,
pompuan tak sedar diri ker,
aku tak kesah...
Sejujurnya aku mula curang...
Aku mula menduai dia yang aku sayangi...
Maafkan aku~~

Bukan aku tak cinta...
Sumpah aku cintakan karier aku sebagai cikgu...
Aku sayang giler anak murid aku
Walaupon dorang selalu watkan aku menjerit sampai aku rasa nak terkeluar anak tekak dengan bijik mata aku...
Pergh, gile ganas aku, dan anak murid aku...

Tapi dalam masa yang sama, 
aku mula sedar, aku meminati bidang perniagaan...
aku sukakannya..
aku mengimpikan sebuah blogshop yang berjaya...
bukan aku kejarkan kekayaan...
tapi aku suka wujudnya urusan jual beli,
dan melihat keuntungan, walaupun hanya 10 sen untungnya untuk satu barang...

Sigh, aku di dalam dilema...
Aku sayangkan perguruan..
dan aku sukakan blogshop..
Aku harap, aku ada masa yang cukup untuk uruskan 2-2nya..

NOTAKECIKSANGAT: tu bukan gambar aku.. rembat memana tah kat tenet2.. heheheh~~ Aku setia.. setia pada yang banyak =P

5 801 terlepas cakap!!:

along Nazirah said...

Cikgu-cikgu ramai je yang meniaga terang2an... Apetah lagi nak blogshop.. (^_^) Apa salahnya Kirah.. Nak juai apa? Nanti dah bukak kedai habaq no.. Kami nak beli barang... =)

SCHAKEYRA said...

Dah ada satu blogshop tapi segan nak buka kat kawan2

along Nazirah said...

belum cuba belum tau,.. (^_^)
x yah aa segan2,.. (^_*)

SCHAKEYRA said...

hehehhe, i will~~

ReiKo ---(@ JezzeBelle--:-<3 said...

jom buat dua-dua...!!! sapa kata cikgu ta leh bjaya niaga? cikgu ni kadang bakat bisnes lbh kuat maaaa <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...