.:Followers That Cheer Up My Blog~~

31 Aug 2009

Habuk di Ramadhan, Debu di Merdeka... Hehehehehe~~


Fuh.... dah berhabuk dah aku punya blog... Before this sibuk berpraktikal, erm... blum pandai nak manage masa, sebab aku ni kalau dah start berblogging, mau tak ingat dunia dah... Tu yang senyap ja... Cuti seminggu kat umah, rutin pencuri kabel, memang menyusahkan aku sekeluarga... So, tak hairanla aku punya blog, habuk dah tebal!! Tapi bestnya followers dah tambah sket... Alhamdulillah...

Okay aku harapkan, belum terlalu terlambat untuk aku ucapkan Selamat Menghayati Ramadhan...

Dan selamat juga, Hari Kemerdekaan yang KE 52... (walaupun dalam hati ni aku sangat kecewa dengan politik kini... Bertambah sedih dengan rakyat Malaysia yang kian pudar semangat PATRITIOTISMEnya...)
::> Harap2 Ramadhan ni, lebih baik dari sebelumnya... Tapi 9 hari yang pertama ni, sepi ajer... Adeh~~

0 801 terlepas cakap!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...