.:Followers That Cheer Up My Blog~~

7 Jul 2009

Poket tebal itu cuma sementara~~


Wah!! Bila elaun dah menjengah BSN, rasa macam mimpi jer.. Cik Mona awal lagi dah SMS gitau, elaun dah masuk, aku gelak besar dan balas balik, Wat lawak apa pagi-pagi buta ni.. Rupa-rupanya… memang dah masuk pun… Hahahaha.. memang sungguh tak percaya…

Tapi mintak maaf awal-awal... Komfirmla... Dah tak ada yang tinggal. 2 hari aja aku ambil masa habiskan duit tu. Bukan aku berjoli sangat pun, refill balik keperluan yang tak dapat dimiliki sebelum ni. Termasuk juga dana untuk family... Wah baik nya… Masuk bakul angkat sendiri pulak...

Ingatlah... Sesungguhnya duit itu datang dan pergi... Syukurilah selagi ada, halakan ke jalan yang betul dan redhalah atas pemergian dan ketiadaannya… Duit!!! Hihihi~~

3 801 terlepas cakap!!:

adyri said...

ko baru tau ke? bkn hari jumaat elaun masuk?

imheppie said...

wahaha..thanx a lot..tngu my eloun msuk lak..kita joli blk..besh2

SCHAKEYRA said...

to adyri: aku maksudkan hari jumaat tu la hehehe.... skang dwet da licin pon!!

to imheppie: thanx jer..heheheh takde hal kalau nak joli...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...