.:Followers That Cheer Up My Blog~~

20 Jan 2012

Gemuk itu COMEL!!

Dah lama guna kata nama Kirah, tetibe rasa mau tukar jadi "aku" balik..
So, nak try guna kata nama "aku" balik, okies?
Sapa tak  sokong, sila 'maklong'kan, yer??

Ekceli, tatau nak wat entry apa, tapi ada masa senggang sikit, rasa cam nak merapek2 jer~

FYI, walaupun korang tak teringin nak tahu, tinggi aku 156cm, so, kalau Malaysian category, tak lah rendah, tak juga tinggi...
Kalau tinggi macam minah model ni...

Hahahah...

However, berat aku kompem tak ringan, 40-60 itu adalah tidak... 
How I wish...
Pendek kata, Kirah gemuk!!

Totally, sbb tu aku tak minat put on my own pic...
Nanti blog jadi berat, hehehehe~~

Sejarahnya, camana aku gemuk?
Ekceli...
Aku memang gemuk sejak baby...
Pastu, aku jenis pemakan yang tak bermasalah...
Kalau orang masak lauk yang aku tak makan macam udang ker, aku still boleh hentam nasi sama kicap and telur goreng!!
Mantop!
Tambah satu lagi, mak masak tak pernah tak sedap... heheheh~

However....
Ingat senang ke jadi orang gemuk...
Baju nak cari saiz, susah satu hal..
Mulut orang takleh tutup tu yang bengang sikit...
Tapi, aku selalu selamber jer...

Kalau ada makcik2 yang cakap kat aku, " gemuknya hang, tak jaga badan ke?"
Or any sarcastic yang dorang sembur2...
Biasanya aku jawab," Mak banyak duit, bagi makan cukup, masak pun pandai!"
Pastu aku sengih dan blah!
Nak jahat lagi, sila jeling anak dye yang kurus kering....
Hahahha, panas je makcik tu..

Maaf, bukan nak kurang ajar, but u should get a lesson...
Belajar hormat perasaan orang, hehehe~

So, siyesly, dah kawin ni tatau nak post apa...
Rasa cam nak diet, tapi...
Hari2 masak untuk encik suami...
Dah tolong masak, mesti tolong makan sekali, kan, hahahahha~~

Layan pic kucing gemuk, comel... kalau pompuan gemuk, comel, lagha, hahahah~~



P/S: sapa yang chomel2 tu, rasa stress, jom lepak kat sini: http://www.facebook.com/pages/PLUS-size-is-CUTE/203194856387504

0 801 terlepas cakap!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...