.:Followers That Cheer Up My Blog~~

26 Jul 2009

what is SHOPPING??

For some people, I mean girl, shopping tu bila outing dan beli banyak-banyak barang, especially baju dan kasutla... Lupa plak, termasuk jugak tudung dan kain pasang dari Jamek. Bagi aku, shopping, cukup kalau ada even 1 pun beg plastik... Hehehehe... So, kira kalau keluar, takat makan aja, itu bukan shopping walaupun status makanan yang dimakan juga adalah perlu dibayar...


Semalam, aku and one of my BESTIE BUDDY, pegi ke Jusco... Asal-asalnya, having lunch together la... Lunch apa? Sizzling la, the best sizzling in Cheras ada kat situ. Ramai tanya aku before that, nak pegi mana, aku jawab, " JJ, kalau aku gile, aku gi ar Jamek... "

Dan memang aku quite gila jugak hehehhe... Aku gi Jamek... lupa pulak, hari tu hari Sabtu, memangla sangat ramai!! Lemas jadinya... Kat Jamek, just cari sarung kusyen Yuana and aku ada gak tengok-tengok tudung tapi tak ada yang berkenan.

Lastly, my favourite place, aku beli selai tudung, selai inner and brooch (3 for RM10). Pergi F.O.S pun, tak beli apa, even aku try 3 pasang baju.. (yuana try almost 10 helai baju... Walaweh!! Mujur jugak dia beli selai sweater...)





**P.S: Gambar tudung, tak letak sebab tak tau macamana nak ambik gambar benda tu bagi jadi nampak tudung hehehehe... Kena beli patutng model kot hehehehe~~

2 801 terlepas cakap!!:

imHepPie said...

oitt..gi shoping lagik manyak dwet..huhu..
gi jumpa cik abg brooch ek wahaha

cegu yang annoying said...

banyak la ang.. aku pkai ciput jer dwet... moreover, sume tu beli kat maju junction, okayh??

ala, lanje sket2 jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...