.:Followers That Cheer Up My Blog~~

24 Jul 2009

Tag for Yusri, Nik Ida n Nana~~

this tg, dari my sis...sebelum ni ada gak tengok orang lain buat tapi, tak ada rasa apa-apa pun.. just, layankan jerla~~

vs
cute wabbit .............................. kekure wonderpets



1. Pernah melihat kisah kura² dan arnab?
= melihat? Gilo apo? Baca adala!

2. Kenapa watak kura² dan arnab dipilih
= Sebab penulis citer ni minat bugs bunny ngan Wonder Pets

3. Anda suka jadi kura² yang kurang laju? or arnab yang lemau?
= Choose arnab a.k.a bit yg chumel!! I like!! Wait a minute.. ngat arnab tu biskut ker boley pulak lemau2?

4. kenapa ending, kura² yang menang?
= Kalau arnab menang, takderla citer ni wujud… Pastu sume orang dalam dunia musti belagak dan bodoh sombong.

5. Di manakah terletaknya kekuatan kura
= Kat Ninja turtles.. Tapi turtles tu penyu kan? Wonderpet jerla, ok??

6. Punca sebenar arnab kalah?
= Saja, kalau die yang menang, nanti die tak glemer.. sebab cite wabbit n kekure takkan pernah muncul kalo wabbit menang.

7. Jika arnab yang menang, apakah tajuk cerita yang sesuai?
= Aku memang layak menang :..

8. Nak tag sape je?
= Yusri, my classmate.
= Mama Nik Ida, Hot MAMA
= Nana, OZmate
= tapi kalau rasa nonsense, takyahla wat… Ini bukan paksaan.. just for fun..

2 801 terlepas cakap!!:

imheppie said...

cehh..xbesh pon layan gak wahaha

SCHAKEYRA said...

layan amik ati ang tu la~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...