.:Followers That Cheer Up My Blog~~

28 Apr 2009

Aku yang menyanyi~~

music note icon



Bagaimana hati mahu menyanyi-nyanyi… Kerja-kerja Rancangan Pengajaran Harian ku memerlukan jari-jari menari di papan kekunci…

Hati masih mahu menyanyi… Esok, lusa, dan tulat, kerjaku sehari-hari akan dipantau… Mengukur kelebihan dan kekurangan diri…


Aduh… Rasa mahu saja pecah urat-urat di kepala… Hati tetap mahu menyanyi…


Tiba pula khabar dari mereka, tempat ku bukan lagi di sini, di Blok E asrama Institut Pendidikan Guru ini… Setelah 5 tahun lamanya aku mendewasakan diri…

Hati masih menyanyi… Itu semua dugaan, yang perlu aku hadapi…

**P/S: Ya Allah... hambamu ini terlalu lemah… Tidak aku minta dipermudahkan jalan… Tapi berilah aku sekeping hati yang tabah, biarpun susah tetap ku redah….

0 801 terlepas cakap!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...