.:Followers That Cheer Up My Blog~~

1 Jan 2012

2012 = 2011 - 1 + 2

Belog semakin comel...
Ok, mode perasan...
Juga mode mengampu...
Tanda berterima kasih kepada adik lelaki kesayangan....
Mr. Doc, yang mengubah blog yang dulunya hingusan, kepada blog yang lebih systema....
Eh, systema tu, berus gigi, I mean sistematik...

Back to 2011 sekejap...
It had been a real changes...
Realistic fantastic plastic and so on in my life...
I'm married, at 25 years old, in 2011...
Unbelievable, but it is sooo true~

So, even no one was attracted, interested or pasted to my blog...
I'm happy with my own blog...
Sebab it had been typed with so many colours of story...

BTW, I really want to made up a contest... Boleh bagi idea, contest apa nak buat yer???

1 801 terlepas cakap!!:

imHepPie said...

motif???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...