.:Followers That Cheer Up My Blog~~

1 Jul 2010

aku kawin!!

Ok, agak berhabuk.. Bulan Jun, 1 post aja, mujur jugak ada... Ni dah masuk July.. busy ker.. mungkin jugak lalalala...

First, congrats to kawan2 yang skarang tido berteman iaitu, Mya, adik Muna, Irah, Mar n Kak Long Sharini... Tumpang bahagia untuk depa semua.. Tak lupa yang dah pasang tangga, tapi belum ada rumah.. heheheh bertunangla tu, mca ngan Nora.. sapaer lagi.. tahla.. ok, dorang bukan point di sini..

the point is me.. aku akan berkahwin... tada... what a surprise.. bila?? tak tau lagi, sebab calon suami pon tak wujud lagi.. ahaks... aku akan berkahwin, tah bile tatau hahahha.. sian giler...

Okla, mood berlari2 ke sana sini... tak terkejar oleh aku, so faham2la.. jiwa, minda terabai lesu huahuahua...

3 801 terlepas cakap!!:

yoro okino said...

cehh aku mati2 ingt ko betol2 nak kawin

mamai said...

bila dah ada calon dan dah ada hari yang sesuai bagia tau la kat uncle nie

SCHAKEYRA said...

yoro okino: betoi2 nak kawin ni, cuma calon takde, nak wat camana... tarikh pon dah ada hihihi...

uncle mamai: okies, set~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...