.:Followers That Cheer Up My Blog~~

5 Mar 2010

.: Tangkap Basah (untuk 4 tahun ke atas.. Budak-budak takleh baca, sebab belum kenal ABC)

Ni kawan sekolah rendah:

~Hayati Husna
~Taufik Yuswady
~Azliana Azizan

Ni pulak musuh dan kawan aku kat sekolah Menengah Agama (Caye tak aku ex SMKA?):
~Farhana Ghani
~Fatimah
~Adib
~Murshida

Dan ni plak Kawan semaktab yang sesama tengah berjuang menjadi cekgu yang berwibawa:
~Hana
~Azrulliza

Okayh, tu senarai kenalan2 aku. Banyak tu jer yang aku kenal sepanjang belajar almost 17 tahun.. Kesian aku kan?? Just joking lor~~ Mana mungkin aku yang sangat friendliest ni boleh kenal manusia banyak tu jer?? Tolong sikit~~ Ni belum kisah tangkap basah yet!! Actually, those are listing kenalan/kawan/musuh sepengajian aku yang dah berkahwin.. Ada yang dah berbadan dua, n ada yang dah ada baby umur setahun lebih pun... Semua yang di atas, aku langsung tak hadir melainkan kenduri Murshida... Jauh gak aku jalan dari tepi jalan besar sampai umah dye~~ Untukmu Murshida, aku rela~~ Hehehehehe

Farhana Ghani, Siti Fatimah, Hana, ada jemput, tapi kekangan masa dan lokasi buatkan kaki aku tak mampu mencecah tapak kenduri itu berlangsung.. Ecececehhh... Sadis dan Tragis...

Yang lain... Sob3... Aku tak dijemput... tapi, mungkin jugak ada logiknya sebab diorang langsung tak suka kat aku!!!Sampai ati betul!! Arggggh!!! Tipu jer... Actually, kami terputus hubungan lepas belajar, mujur saja fenster (yang dah berkulat!!) dan MUKABUKU (yang semak dengan game) hubungkan kami semula... Time kasih enchek MUKABUKU yer~~

Paling aku terkilan bilamana aku tak kesampaian waktu kenduri Angah atau Fatimah waktu cuti Maulid Nabi hari tu... She is one of my besties kat kampung... Kami mula kenal masa darjah 5, masa kami sama-sama nak pi summer camp kat UUM.. Then sambung lak dok satu sekolah agama... Habis sekolah terus dan tambah rapat...

Bulan doblas hari tu, aku ada pegi majlis pertunangan dia. Sedeyhnya, I'm not in her wedding ceremony sebab aku kat Johor while dia kat Baling... Few weeks ago dia siap cakap," kalau hang ada agenda yang lebeyh penting, tak apalah... Nanti harap-harap hang boleh pi kenduri kat Muar "(Husband dia punya majlis). Kenduri belah hasben? Masa tu cuti, aku kat baling, dye wat kat johor... Boleyh jer pi tapi macam sedeyh jugak, kenduri yang first tu tentu lebih bermakna...

Apa nak buat, tugas aku sebagai pendidik wat aku terpaksa beralah dengan keinginan yang mendalam tatkala itu... Sigh...

Tak apala, apa yang Allah rancang, tentu ada sebab yang lebih baik, aite?? Ni gambar dye... Aku suke tengok muke dye, cam Pakistan... Hehehe puji lebeyh2 pon takper, sebab dya mmg tak baca pon~~






Kan betol aku kata, " TANGKAP gambar baju pengantin dia BASAH". Heheheheh ~_~



NOTAKECIKSANGAT: SELAMAT PENGANTIN BARU ANGAH, B4 THIS KAKAK2 ANG, AFTER THIS, ANGLA MAK BUYONG... BULAN 3 NI, MY 5 YEARS RUMET PUNYA KENDURI. CANT WAIT TO BE THERE~~

6 801 terlepas cakap!!:

oranglidi said...

huhu.. dh kawen.

imHepPie said...

jabatan agama dtg x??sapa yg repot??isk2

Unknown said...

first time jumpa pengantin sanggup basahkan baju pengantin dorang..lain dari yang lain sangat kan??cool..

Unknown said...

owh...ingat ke ape..
tjuk cm best je...
tniah wat pngntin 2..
yg kte ble la lg...hihi

cegu yang annoying said...

org lidi: siapa dah kawin? u ker heheheheh~~

imheppie: pakcik pejabat fotgrafi jer... Hehehehe~~

Sendra: yup, sangat cool~~

luZ a.k.a peRmataPuTiH: Hehehehe, betui kan dye kena tangkap basah??

along Nazirah said...

cantiknya Angah,.. lepas ni sapa la plak kan,..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...