.:Followers That Cheer Up My Blog~~

11 Oct 2009

SaRaPan PaGi YaNg TaK Ku idAm Ep.2

Sambungan semalam...
Memandangkan, nasi lemak n kueh2 dah habis,
housemate, ada yang balik, ada yang kuar...
So, plan!!MySpace
Wat sendiri nasi lemak....

Check!!: beras ada, bukak fridge, santan ada, telur ada, rempah2 perasa ada, cabai kering ada, ikan bilis ada, daun pandan, erk...takder, takper kot...


Apa lagi erk?? tepon makla tanya...
Truuuut.... truuuuut....
Dushum!! Mak tak angkat!! Adeh!!!MySpace

Try call shada lak...
Set!!, okla... shada da bagi resepi, taram jerla!!



Hasilnya:

- Nasi lemak ada rasa tapi tak masin (garam kena letak ker?)

- Sambal ikan bilis campur kentang kering style(ok jer, sebab dah biasa, cuma sambal kering nih kureng sesuwei ngan nasik lemak...--> tu pon aku lupe letak air perahan asam mule2, hehehehe... tp teringat jugak... seb baik!!)

- Telur rebus: Well done!!

- Timun: takder stok...



Yeayh.. MySpacepandai jugak wat!! bukan ape, selama ni yang beli rasa sedap jer, so takde ati nak wat walaupon sangat suka... Hahahahaha... Pas ni, tengork rr dulu camana....

3 801 terlepas cakap!!:

Anonymous said...

youknowme:nk rs nsik lmk ko!!!

SCHAKEYRA said...

okayh, takder hal, abis esemen, aku masak tuk kamu~~

Anonymous said...

yeay!!xnk dtg umh ak wat esemen ke??ak blik jumaat.soh pakcik teksi dtg amek kt tmpt ak je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...